Bobblehead Bunny

25 Kasım 2012

Alışveriiiiş-4




Yaşadığım yerde ayın 28'ine kadar Rossman'larda bütün-bütün-bütün makyaj malzemelerinde %40 indirim var. Ben bu indirimi duyar da rahat durur muyum? Tabii ki hayır! Sol taraftakiler kendime aldıklarım. Sağ taraf ise hediyelikler. Kendimi bir gariban hissettim böyle koyunca. En az kendime almışım. Ama olsun. Ayın 28'i gelmedi ya :D En üstteki rujlar Miss Sporty. Memnun kalmıştım. Ucuza bulunca çok çok aldım. Farlar Rimmel London, Essence ve Miss Sporty. Allık yine Rimmel London. Ojelerin biri Maybelline biri Miss Sporty. Kalemlerin de biri Manhattan diye bir marka biri de Lovely diye bir şey hiç adlarını duymamıştım :D Bunların hepsine Türk lirasıyla bir 70 lira harcamamışımdır. O yüzden yarın kendimi yine Rossmanda bulursam şaşırmayacağım :D


Bunlar da Ev eşyaları satan bir yerden kaptığım cicilerim. Kozmetik dışı oldu ama çok beğendim ne yapayım :) Japon kültürüne çocukluğumdan beri bir hastalığım var görünce tutamadım kendimi. Defterleri kullanmaya bile kıyamam aslında :/

Ne düşünüyorsunuz? Kendime aldığım ürünlerden öncelik vermemi istediğiniz bir şey var mı?

4 yorum :

  1. Selam, bende de rimmel londonin match perfection alligi var bence dogal duran hos bir allik keske kendine bir tane alsaymissin :) ordaki rimmel londonin farimi hani ingiltere bayragi gibi duran ? Onla ilgili yorumlarini duymak renkleri daha yakindan gormek isterim acikcasi. Herseyi gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim o allığı. Hatta ciddi ciddi onu kendime saklayıp anneme başka almayı düşünüyorum. O bronz bir allık istemişti zaten :)

      İngiltere bayrağı gibi olan Rimmel London'ın farı. Kısa zamanda yazacağım tanıtım yazısını.

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Ne kadar uygunmuş fiyatları,güle güle kullanın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...