Bobblehead Bunny

23 Ekim 2012

Miss Sporty Ruj- 054- Read My Lips


Ben aslında çok fazla dudak makyajı yapmam. Gözlerimi vurgulamayı seviyorum çünkü. Bir de kendimi hiç tutamam dudağımdaki ruju yer dururum. En iyi ruj bile kısa sürede dudağımda parça parça saçma bir görüntü oluşturur bu yüzden. Bunlara rağmen bu ruju gördüğümde rengine vuruldum! Bir de kokusu var ki... Çok tatlı meyvemsi bir koku.

Rengi resimde tam görülüyor mu emin değilim ama koyu, tatlı bir pembe.


 Ruj 054 numara, adı da Read My Lips.



Bu da rujun kolumdaki duruşu.

Ruju 5 lira gibi bir fiyata aldım. Fiyatına göre performansı oldukça iyi. Ruj yeme huyuma rağmen dudaklarımda birkaç saat durabildi. Sürülüşü de kolay yumuşak bir dokusu var. 

Genel anlamda ben ruju beğendim. Başka renklerini de almayı düşünüyorum.

2 yorum :

  1. merhabalar.
    cici günlerde kullanın,rengi çok hoş..:)
    takipteyim ki.
    bende beklerim sayfama,
    arzularsanız elbette.
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...